Löydät alta yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia hybridi-tv:een liittyen.

Tarvittaessa myös Digita Info -kuluttajapalvelu auttaa. Yhteystiedot löydät täältä.

Mikä on hybridi-tv?

Mitä palveluita hybridi-tv:ssä on?

Mitä hybridi-tv:n interaktiiviset palvelut käytännössä ovat?


Kuluttaja voi käyttää tv-kanavien videokirjastopalveluita myös älytelevision omien sovelluksien kautta. Mitä hyötyä kuluttajalle on käyttää juuri hybridi-tv-palveluita?

Hybridi-tv-palvelut ovat helposti saatavilla yhden napin painalluksella tv:n katsomisen yhdeydessä, ja nämä lisäpalvelut kytketään yhteen synkronoidusti televisio-ohjelmien kanssa. Esimerkiksi Aloita alusta -palvelu on saatavilla vain hybiridi-tv:n kautta.

Tulevaisuudessa kuluttajan on mahdollista saada myös kohdennettuja sisältöjä.

Millä tv-laitteilla hybridi-tv-palvelut toimivat?

Miksi hybridi-tv-palvelut eivät toimi kaikissa kaapeliverkossa?

Ovatko hybridi-tv-palvelut maksullisia?

Missä maantieteellisesti hybridi-tv-palvelut ovat käytössä?

Mistä hybridi-tv-palveluista voi lukea lisätietoja?

Onko hybridi-tv-palveluita käytössä muualla maailmassa?

Mitä hyötyä hybridi-tv-palveluista on tv-kanaville?

Millä kaikilla kanavilla hybridi-tv-palvelut ja -ominaisuudet toimivat?

Miten hybridi-tv-palvelut saa käyttöön?

Miten kuluttaja voi tarkistaa onko hänellä hybridi-tv?

Miten hybridi-tv-palvelut saa pois käytöstä?

Mistä löydän Hybridi-tv:n tietosuojakuvauksen?


Lisätietoja hybridi-tv-palveluista:

Digita Info, info@digita.fi, p. 020 411 7676 (arkisin klo 8-20)


Tämä sivusto käyttää evästeitä parantaaksemme verkkosivujemme käyttökokemusta, kohdentaaksemme sinulle markkinointia ja analysoidaksemme verkkoliikennettä. Käyttämällä sivustoa oletamme, että hyväksyt evästeiden käytön.