Löydät alta yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia hybridi-tv:een liittyen.

Tarvittaessa myös Digita Info -kuluttajapalvelu auttaa. Yhteystiedot löydät täältä.

Mikä on hybridi-tv?

Mitä palveluita hybridi-tv:ssä on?

Mitä hybridi-tv:n interaktiiviset palvelut käytännössä ovat?

Kuluttaja voi käyttää tv-kanavien videokirjastopalveluita myös älytelevision omien sovelluksien kautta. Mitä hyötyä kuluttajalle on käyttää juuri hybridi-tv-palveluita?


Millä tv-laitteilla hybridi-tv-palvelut toimivat?

Hybridi-tv-palvelut toimivat kaikissa tällä hetkellä Suomessa myynnissä olevissa uusissa älytelevisioissa, sekä tietyissä v. 2013 ja 2014 alkaen myydyissä tv-malleissa. Toimivia laitteita on listattu osoitteessa www.hybriditv.fi

Hybridi-tv-palvelut toimivat sellaisissa tv-laitteissa, jotka tukevat HbbTV-standardia. Uusimmat tv-laitteet tukevat HbbTV 1.5 standardia, joka mahdollistaa mm. hybridi-tv-videopalveluiden käytön. Vanhemmissa malleissa on tuki vain HbbTV 1.0 -standardille, jolloin tv-laitteessa näkyy vain osa hybridi-tv-palveluista. Hybridi-tv-palveluiden toimivuudessa voi olla myös tv-laitekohtaisia eroja.


Miksi hybridi-tv-palvelut eivät toimi kaikissa kaapeliverkossa?

Ovatko hybridi-tv-palvelut maksullisia?

Missä maantieteellisesti hybridi-tv-palvelut ovat käytössä?

Mistä hybridi-tv-palveluista voi lukea lisätietoja?

Onko hybridi-tv-palveluita käytössä muualla maailmassa?

Mitä hyötyä hybridi-tv-palveluista on tv-kanaville?

Millä kaikilla kanavilla hybridi-tv-palvelut ja -ominaisuudet toimivat?

Miten hybridi-tv-palvelut saa käyttöön?

Miten kuluttaja voi tarkistaa onko hänellä hybridi-tv?

Miten hybridi-tv-palvelut saa pois käytöstä?

Mistä löydän Hybridi-tv:n tietosuojakuvauksen?


Lisätietoja hybridi-tv-palveluista:

Digita Info, info@digita.fi, p. 020 411 7676 (arkisin klo 8-20)


Tämä sivusto käyttää evästeitä parantaaksemme verkkosivujemme käyttökokemusta, kohdentaaksemme sinulle markkinointia ja analysoidaksemme verkkoliikennettä. Käyttämällä sivustoa oletamme, että hyväksyt evästeiden käytön.